اس ام اس بوسه سری سوم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس بوسه سری سوم
نوشته شده در یک شنبه 31 فروردين 1393
بازدید : 3075
نویسنده : Mohammad

گاهی دلم می خواهد از خیالــــم تو را بیرون بکشم

و سراپایت را غـــرق بــوســـه کنــــم



اس ام اس بوسه جدید




بوسه هایت انار را می ترکاند

نفس هایت سیب را می رساند

آغوشت ابر را می باراند

پاییزترینی تو



اس ام اس بوسه جدید




هنگام بارش باران سرت را رو به آسمان نگیر

من به بوسه ‏‏‏‏‏‏‏های باران روی صورتت هم حسودی می کنم



اس ام اس بوسه جدید





داغتـــریـن آغــــوش هـــا را از تنـت

و شیـریـــن تـریــن بــوســـه هـــا را از لبـــانت بیـــرون می کشـــم

بــه تـلـــافـی تمـــام روزهــایـــی کـــه می خــــواهمت و نیسـتـــی  …



اس ام اس بوسه جدید




سـیــاه مـشق ِ پــشت ِ چــشـم هـایــت  دسـت خـــط ِ کــیـست !

که بــوســیـدنــش سـجــده ی شکر دارد !



اس ام اس بوسه جدید




دیگر هیچ مزه اى دلچسب نخواهد بود

من تمام حس چشاییم را روى لبانت جا گذاشته ام



اس ام اس بوسه جدید




مــرا ببــوس

روزهــای سختــی در پیــش اســت

بگــذار تــو را کمــی پــس‌انــداز کنــم



اس ام اس بوسه جدید




بوسیدن تو تنها تکراریست

که تکراری نمی شود



اس ام اس بوسه جدید




کاش فراموشت می‌کردم

با عبورِ هر نفس در ازدحامِ خاطره‌ی لب‌ها

از ول وله‌ی بوسه و مکث



اس ام اس بوسه جدید




فنجان چای توام

ببین چگونه قند در دلم آب می شود به شوق لبت



اس ام اس بوسه جدید




درست وســـــط پیشــــانـــی ات

می شـــود قبلـــــه گــاه لب هــای مــــــن

بـــــــوسه هــایـــــم را همان جــا حوالـــــه می کنـــــم



اس ام اس بوسه جدید




بخــواب تــا نگــاهــت کنــم

و بــرای هــر نفــس تــو

بــوســه‌ای بنشــانــم بــه طعــم

هــر چــه تــو بخــواهــی



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس بوسه , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس بوسه , پیامک بوسه , جملات بوسه , بهترین اس ام اس های بوسه , بوسه باران , بوسه عاشقانه , اس ام اس بوسه سری جدید , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: